Nog 3 weken - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Nog 3 weken - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Nog 3 weken

Blijf op de hoogte en volg Jenny

30 Oktober 2016 | Nederland, Rotterdam

Zo weer een paar nieuwe emailadressen toegevoegd zodat ook zij ons kunnen volgen .
Het begint nou toch echt op te schieten , afgelopen vrijdag nog bij Bianka en Peter Krapels geweest en zij hebben hun ervaring over Nieuw Zeeland met ons gedeeld we hebben hele leuke foto's gezien.
Lijstjes gemaakt wat we allemaal mee willen en moeten nemen .
Op zaterdag 19 november gaan we om 10.25 de lucht in en dan gaat het grote avontuur beginnen .
Ik hoop dat jullie net zo mee gaan genieten als dat wij gaan doen ,

Met lieve groet Jenny

• 31 Oktober 2016 - 08:44

Jacq:

De voorpret en -bereiding zijn al een onderdeel van deze ervaring. Jullie gaan een geweldige reis maken!

• 31 Oktober 2016 - 13:32

Ina Huisman:

Hoi Joop en Jenny,
    Wat gaat de tijd hard, maar nu jullie bijna aan jullie reis naar Nieuw Zeeland zullen gaan beginnen, gaat het vast niet snel genoeg!
    Sterkte met de laatste loodjes en ik heb er in ieder geval zin in om jullie te volgen.
    Liefs Richard en Ina en een poot van Layka

• 24 November 2016 - 11:19

Marja:

Tuurlijk volgen we jullie ,

Je had ook eens naar ons toe kunnen komen we hebben zoveel films en foto,s ervan en als je op you tube kijk dan zie je zo ontzettend veel van dat prachtige land,
    heel veel liefs voor de familie van ons als je ze ziet daar,gaaf dat je de kerst bij Ing viert,toch wel een beetje jaloers haha jij zo bij ons kind haha groetjes aan Joop xxx