Aankomst en eerste dag - Reisverslag uit Wakanui, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Aankomst en eerste dag - Reisverslag uit Wakanui, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Aankomst en eerste dag

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

22 November 2016 | Nieuw Zeeland, Wakanui

Na drie rustige en goed verzorgde vluchten (gelukkig ) goed aangekomen in Christchurch , daar onze Camper opgehaald en na de instructies boodschappen gedaan en op weg naar de eerste camping in Timaru om even bij te komen van de reis .
Het is even wennen links rijden en op de smalle wegen van Nieuw Zeeland die iets minder onderhouden zijn zoals bij ons.
Na 1,5 uur aangekomen op de camping , eten en toen wou ik mijn verslag maken allen dat ging niet zo makkelijk daar ik wakker werd met mijn hoofd op tafel .
Dan maar naar bed , tenminste PLANK !!! En een hele speciale vering ( zie foto)
Goed geslapen maar alles deed zeer toen we uitstapte.
Na een heerlijk ontbijt in de buitenlucht en zon gaan we zo weer op weg richting Dunedin met onderweg de Mauraki Boulders en Pinquins spotten .
Dat allemaal vandaag in een temperatuur van 27 graden .

ps. Foto 's staan bij vorig verslag foutje !!

Tot gauw groetjes Joop en Jenny

  • 21 November 2016 - 23:52

    Lia:

    Haaii vakantiegangers

    Fijn dat de vluchten goed verlopen zijn.
    Veel plezier bij het Pinquin spotten en in Dunedin.
    Heerlijk weer zo te lezen, lekker hoor.
    We zien de foto's wel verschijnen!
    Enjoy!!!
    Xxxx van ons allemaal

  • 22 November 2016 - 12:52

    Miriam Van Dijk:

    Ik heb je verslag gevonden en gelezen, ik zie het helemaal voor me en beleef het helemaal mee. Fijn dat mooie weer. Geniet ervan en blijf schrijven !!!!!!!!

  • 22 November 2016 - 18:09

    Anneke De Jongh:

    Hoi Joop en Jenny.
    Leuke eerste dag gehad.
    Jammer van de auto.
    Veel plezier verder en een goede reis.

  • 23 November 2016 - 10:15

    Piet En Marja Brinkman:

    hoi luitjes,
    nou ik ga jullie volgen hoor , heb jullie verslag gevonden leuk hoor, geniet ervan en ik hoop dat jullie krijgen waar je voor kwam naar he prachtige land. ja jullie hadden vast ook een jetlag die hadden wij nl ook toen, dat heb je na zo,n lange vermoeiende vlucht en het tijdsverschil dat nekt je even ze zeggen dat je gewoon een dag mist gek he?
    nou voorzichtig verder en ga genieten ervan.,ik ga nu naar jullie volgende verslag.xxx

  • 23 November 2016 - 11:06

    TaiChiLi:

    Fijn dat de lange reis goed is gegaan, vanaf nu heerlijk genieten samen. Tot schrijfster!
    Groetjes lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Actief sinds 02 Sept. 2016
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 10823

Voorgaande reizen:

19 November 2016 - 28 November 2016

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: