Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Queenstown

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

26 November 2016 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Zo ons laatste nachtje in Te Auna was een stormachtige , veel regen en een aardige storm .
Het leek wel of we nog op de boot zaten.
Na s'ochtends eerst nog een koffie gedronken te hebben in het Hotel zijn we op weg gegaan naar Queenstown , een trip van 170 km.
De rit was weer mooi ,meer bergachtig landschap , konden goed zien dat het hoog op de bergen gesneeuwd had vannacht.
Queenstown ligt aan Lake Wakatipu , hier rijd je een heel stuk langs voordat je in Queenstown aankomt.
We hebben een camping in de stad dus zitten 5 min lopen van het centrum en 10 min van de kabelbaan.
Onderweg hadden we last van regen en een stevige wind , gelukkig kwam de zon toen we in Queenstown waren er een beetje door maar het blijft koud .
Het is dat je weet dat het lente is maar als je zegt het is herfst geloof ik het ook.
Omdat de zon scheen en het helder was gelijk maar met de kabelbaan omhoog om op hoogte te genieten van het uitzicht over Queenstown en het meer.
Terug beneden nog wat langs de haven en door het centrum gelopen.
Nu terug op de camping een was draaien en het avondeten klaar maken .
Morgen rustdag , nog even kijken wat we gaan doen de weersverwachting is weer regen , dus we zien wel ,

Groetjes Joop en Jenny

• 26 November 2016 - 09:12

Joke Groenewegen :

Leuk om jullie reis zo mee toemaken ik geniet er va bedankt

• 26 November 2016 - 09:36

Mira:

Wat leuk om jullie reis zo een beetje mee te beleven! X

• 26 November 2016 - 11:20

Ina Huisman:

Wat een reis en wat een mooie natuur. Grandioos om te beleven en mooi dat wij op deze manier mee kunnen genieten.
    Goed op elkaar passen en lekker blijven genieten, liefs

• 26 November 2016 - 12:32

Willy Huisman:

Zo leuk om jullie reis op deze manier mee te maken
    Liefs willy

• 26 November 2016 - 14:45

Marja:

hoi lieve twee,
    zonde van het weer maar ja daar is het altijd kouder ,joh je komt straks in prachtig weer ,nog ff wachten.
    mooie foto's weer, zo leuk dit systeem dat we kunnen zien waar je bent ,ik heb dat met een oud collega ook gedaan die zat toen in India en hij schreef ook elke dag wel gaaf om zo ff mee te reizen met jullie.
    nou inmiddels hier al weer zaterdag jullie alweer op de weg naar zondag, wat gaat de tijd hard he?
    nou jullie slapen nu en ik ga ff de open haard hier aansteken het is koud hier nu 4 graden vannacht onder 0 geweest.
    Piet heeft vanochtend zijn winter wielen eronder gezet voor aller zekerheid .want vorig jaar was het ff niet nodig achteraf maar je weet maar nooit.
    liefs van ons xxx

• 26 November 2016 - 21:33

Taichili:

Vandaag 4 dagen van jullie reis gelezen en de prachtige foto's gezien, wat een geweldig land. Jammer toch van het weer, blijven genieten hoor samen...!
    Tot het volgende leesverslag....!

Groetjes uit het koude (lees, lichte vorst) Nederland
    Taichili

• 01 December 2016 - 07:49

Petra:

Lekker jullie verhalen aan t lezen,paar achter elkaar.klinkt heerlijk Jen echt genieten en waanzinnige ervaring.veel liefs,nu donderdag ga je missen vanochtend