Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Queenstown - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Queenstown

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

27 November 2016 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Na een hele koude nacht met veel regen , rustig opgestaan want we hadden geen planning vandaag.
Na het ontbijt naar de supermarkt voor wat boodschappen en toen kwamen we er achter waarom we het zo koud hadden gehad . De sneeuwgrens was op 800 meter , is wel een mooi gezicht zo de toppen van de bergen bedekt met sneeuw.
S'Middags door Queenstown gelopen en langs Lake Wakatipu , lekker weer koffie gedronken met wat lekkers erbij .
Het werd steeds droger en de zon kwam er erbij met de sneeuw en frisse wind kregen we een wintersport idee .
Nu terug op de camping voor een drankje en chippie .
Morgen gaan we eerst met de Shotoverjet Jet Boat en daarna verder richting de Frans Joseph Gletcher

Groetjes Joop en Jenny

• 27 November 2016 - 09:42

Lia:

Hallo lieffies,

een rust dagje tussendoor is ook lekker. De regen wat
    minder.
    Benieuwd naar jullie boattripje

• 27 November 2016 - 11:33

Marja:

hoi hoi

nou dat is een prachtig vooruitzicht zeg ,ben er heel benieuwd naar,

nou jullie kunnen niet zeggen als jullie terug zijn we hebben niks gezien haha.

truste voor straks en heel veel plezier morgen.

liefs van ons. xxx

• 27 November 2016 - 11:41

Marja:

nog en ff ,gave foto's hoor en die boom met Joop ,groot he? op het noorden eiland is er een nog grotere ,je weet niet wat je dan ziet haha xxx

• 27 November 2016 - 12:18

Monique:

Leuk zo om jullie belevenissen te volgen . In ieder geval een hele fijne vakantie en heel veel plezier!!

• 27 November 2016 - 20:22

Jacq:

Lieverds, jullie zijn pas een week weg en hebben al zoveel gezien en gedaan. Super mooie foto's . Houdt ons op de hoogte. Kus