Frans Jozef Glacier - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Frans Jozef Glacier - Reisverslag uit Fox Glacier, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Frans Jozef Glacier

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

30 November 2016 | Nieuw Zeeland, Fox Glacier

Hier ben ik weer , we hebben slechte WiFi op de camping dus kan gister niks schrijven .
Ik zit nu op een terras, ja jullie horen het goed ik zit buiten .
Gister weer een mooie rit gehad richting Frans Jozef.
Je blijft je ogen uitkijken, staan nu op een Rain Forest camping midden in bomen en rondom de bergen .
Vandaag is voor Joop de grote dag , hij is net vertrokken met de helikopter naar de Gletcher .
Zijn verslag volgt !!!
Tot gauw xx

Joop en Jenny

  • 30 November 2016 - 07:31

    Miriam Van Dijk:

    Prachtig allemaal en de foto's staan nu bij je verslag !!!!!! Fijn dat jullie nu mooi weer hebben helemaal voor Joop op de glacier, het is ook zo mooi. Door jullie verslag beleef ik onze reis ook weer en merk dat jullie er net zo van genieten als wij toen.Blijf genieten en je verslagen schrijven groetjes Miriam

  • 30 November 2016 - 09:55

    Marja:

    hoi Jenny,
    net naar Joop geschreven
    ,ben jij niet mee geweest? ja toch zeker dat is toch een droom ?
    ja je ziet het op de TV maar als je dan zelf mag is het toch het einde.
    meissie wat een indrukken lopen jullie op he?
    we hebben niet gelogen dat het zo'n prachtig land is en wat jullie nog gaan meemakenpfff, ja de Adraline stroomt vast door jullie aderen haha. Nou ik hoop dat jullie door die inspanning vannacht een beetje kunnen slapen .Trust en ik kijk uit naar jullie volgende avontuur hoor xxxx

  • 30 November 2016 - 09:59

    Marja:

    Hoi Jenny ,ik zie net dat Joop het eerder had geschreven dus nou zie ik dat hij alleen is geweest.Super hoor voor hem.XXX

  • 02 December 2016 - 22:46

    Joyce Krapels:

    Hoi Joop en Jenny,

    Wat een mooie camping was dat he, zo midden in de natuur.
    Erg leuk om de verhalen te lezen, wat jullie allemaal mee maken.
    Lijkt wel of ik er zelf weer ben..

    Wat een fijn land is het.

    Geniet nog verder van de reis. En thalita komt al bijna, dan zijn jullie soort van weer compleet. Met danine in jullie gedachte.

    Dikkekus voor jou en joop xx Joyce Krapels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Actief sinds 02 Sept. 2016
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 10876

Voorgaande reizen:

19 November 2016 - 28 November 2016

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: