Onderweg van Frans Josef naar Charleston - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Onderweg van Frans Josef naar Charleston - Reisverslag uit Punakaiki, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Onderweg van Frans Josef naar Charleston

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

01 December 2016 | Nieuw Zeeland, Punakaiki

Hallo daar zijn we weer . Even via de WiFi van de Camper want de WiFi van deze Camping ( nou ja Camping lijkt wel het erf van een boerderij) .
Op de vraag waar ik was tijdens Joop zijn avontuur , ik was gewoon bij de Camper , dus ja inderdaad ik ben niet mee geweest.
Ik ben al in drie vliegtuigen gestapt hierheen en ook ik heb mijn grenzen hihi.
Ik heb mijn tijd goed gebruikt met het doornemen van de Yoga .

Maar goed vanmorgen vertrokken met mooi weer 15 graden en droog en ZON .
De weg hierheen was waanzinnig ,een hele tijd langs de kust gereden.
We zijn bij de Pancake Rocks en de Blow Holes geweest , wat een mooie natuur .
Dit land blijft je elke keer weer verrassen .
Ik wil niet meer terug !!

Morgen weer op pad tot dan

Groetjes Joop en Jenny

  • 01 December 2016 - 08:25

    Patricia:

    Je hoeft ook nog niet terug Jen!! Tegen de Kerst praten we hierover verder goed??

    Maare ik kan t me wel voorstellen, het is er ook zooo mooi

    Dikke kus voor jou en een kleintje voor Joop

  • 01 December 2016 - 09:13

    Mart:

    Hey Joop en Jenny,

    Vind het echt leuk om jullie stoere
    enmooie verhalen te lezen,
    terwijl ik aan de koffie zit op me werk

  • 01 December 2016 - 12:08

    Marja:

    hoi Joop en Jenny,

    nou dan kunnen jullie zich voorstellen dat Piet een paar jaar geleden ook wilde emigreren daar naar toe.

    hij zegt altijd: het is net een oude jas die je aantrekt als je daar bent.

    maar zo fijn om te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben daar we leven echt hier mee hoor.

    Ja ik dacht al zoiets dat je niet mee was gegaan dat zag ik later pas maar voor Joop wel een belevenis hoor.
    wij zijn toen met een watervliegtuig mee geweest ook zo gaaf. zo boven de vulkaan gevlogen ook een belevenis.
    knuffels van hier en truste voor nu.xxx

  • 02 December 2016 - 08:24

    Joke Groenewegen :

    Jenny en Joop ik geniet van elk verslag en foto' en beleefd het weer een beetje wat fijn het ook zo mooi en gaaf vinden jullie beleven genoeg geniet ervan dan doe ik het ook gr Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Actief sinds 02 Sept. 2016
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 10805

Voorgaande reizen:

19 November 2016 - 28 November 2016

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: