Varen/Tracking Kaiteriteri en onderweg naar Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Varen/Tracking Kaiteriteri en onderweg naar Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Varen/Tracking Kaiteriteri en onderweg naar Picton

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

03 December 2016 | Nieuw Zeeland, Picton

Wat was dat heerlijk wakker worden vanmorgen Zon ,Zee en de Ping van een sms bericht van Danine .
Heerlijk even op face time gezeten met Danine en Martijn.

Om 9.00 stapte we op de boot langs de kust naar de Anchourage Bay , daar werden we gedropt en hebben we een mooie wandeling gemaakt naar de punt en terug.
Om 12.00 werden we weer opgepikt en om 13.15 zaten we weer in de camper op weg naar Picton onze laatste stop op het zuider eiland.
Het klinkt misschien saai maar de rit was weer heel mooi eerste gedeelte langs de kust en daarna weer door de bergen.
Om 17.00 arriveerde we op het Campervan Park Picton, klein heel eenvoudig maar alles aanwezig en schoon.
Even boodschappen gedaan en Joop (mijn privé kok) het eten klaargemaakt .
Morgenochtend om 9.30 moeten we aan boord zijn van de Ferry en dan begint ons avontuur op het Noorder Eiland

Groetjes Joop en Jenny

• 03 December 2016 - 18:02

Marja:

Nou goede morgen voor jullie, fijn dat jullie met Danine op face time heb gezeten toch een beetje thuis he?
    heerlijk dat je je privé kok bij je heb, zal best lekker geweest zijn,
    wij komen net uit Rockanje bij onze vrienden vandaan zouden blijven maar ik geloof dat ik de griep ga krijgen, nou dat zou voor het eerst zijn ben nooit ziek dus ff wat ingenomen en hebben lekker een schotel shoarma besteld nou vlugger kan ik echt niet koken haha.
    Nou goede bootreis en zeg het zuidereiland gedag van ons. Jullie hebben in ieder geval laten zien dat het prachtig is daar.
    Nou ik kijk echt uit naar jullie verslagen op het noordereiland.
    veel plezier in ieder geval weer en een goede reis.
    hier is het berekoud hoor brr
    dikke knuffels van ons voor jullie XXXXX.

• 04 December 2016 - 02:48

Margie:

Haï luitjes,
    Geniet ervan leuke verslagen...dikke kus voor jullie