Aankomst Talitha en onderweg naar Waipoua Forest - Reisverslag uit Kaitaia, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Aankomst Talitha en onderweg naar Waipoua Forest - Reisverslag uit Kaitaia, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Aankomst Talitha en onderweg naar Waipoua Forest

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

08 December 2016 | Nieuw Zeeland, Kaitaia

Talitha was om 23.30 geland , voordat ze door de douane was en dat we op de camping waren was het alweer 1.00 uur .
Na 5,5 uur werden we wakker maar Talitha lag toen al een uurtje wakker (Jetlag).
Nou het ontbijt weer op weg , het weer was bewolkt en regen maar de temperatuur was lekker.
Door het weer hebben we lekker doorgereden en hebben we ingecheckt op een camping in de buurt van het Kauri Forest.
Daar besloten we om nog een wandeling te maken door het Kauri Forest .
Er liep een heel pad door het bos waar we absoluut niet van af mochten wijken , dit om de bomen te beschermen.
Hier kregen we al een klein voorproefje van wat we morgen gaan zien Waipoua Forest .
We zagen bomen met een diameter van 3,5.
Morgen gaan we bomen zien met een omtrek van 13 à 14 meter .
Als we daar geweest zijn rijden we door naar de top van het eiland naar Cape Reinga .
Het is een rit van 4,5 uur dus we kijken hoever we komen .
We houden jullie op de hoogte ,

Groetjes en xx Joop, Jenny en Talitha

• 08 December 2016 - 16:22

Marja:

hoi lieve drie, nou welkom Talitha in dat mooie land, wat zal jij moe geweest zijn, nou weer lekker op pad met je ouders.
    ja die omtrek van die boom is zo gaaf joh het is echt een bezienswaardigheid
    oh en jullie komen nou zulke mooie plaatsen aan dat word echt genieten hoor.
    nou heel veel plezier en ik ga jullie volgen.
    liefs marXXX.

• 08 December 2016 - 17:36

Monique:

Wat fijn om te lezen dat talitha goed is aangekomen.....heel veel plezier met zijn drietjes,geniet er met volle teugen van!!!!!
    Ik zal je verhalen nog gaan missen straks....erg leuk

• 09 December 2016 - 07:15

Carmen Edelman:

oh wat fijn dat ze goed is aangekomen.Lekker verder genieten nu met zn 3tjes xxx

• 09 December 2016 - 17:02

Taichili:

Wat een geweldig land..., gezellig met z'n 3tjes verder verkennen en genieten.... xxx