Van Kauri Forest naar Cape Reinga - Reisverslag uit Pukenui, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Van Kauri Forest naar Cape Reinga - Reisverslag uit Pukenui, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Van Kauri Forest naar Cape Reinga

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

09 December 2016 | Nieuw Zeeland, Pukenui

Vanmorgen weer op weg ,onze eerste stop was het Waipoua Forset daar staat de Tanu Mahuta de Lord of the Forest. Dat is een zeldzame boom van 1200 jaar met een omtrek van 13 à 14 meter.
Echt niet normaal zo groot als die boom is.
De reis ging verder naar het noorden , het weer was gelukkig beter dan gister nog wel wat bewolkt maar de temperatuur was goed .
Bij Rawene hebben we de mini Ferry genomen naar de overkant anders moesten we een heel stuk omrijden.
Ondertussen was het zonnetje ook tevoorschijn gekomen .
Eenmaal aan de overkant zijn we nog ca 3 uur onderweg geweest met lunchstop erbij.
We hadden een hele kleine primitieve camping uitgezocht vlakbij het strand , moesten 5 km over een niet verharde weg rijden .
Alleen toen we daar waren was de camping vol , dan maar even het strand op en een stuk teruggereden want verder op was geen camping meer .
Morgen moeten we nog een uurtje rijden naar Cape Reinga , als we daar geweest zijn rijden we terug naar beneden en word onze volgende stop Russell bij de Bay of Island.
We blijven ons verbazen zo mooi als Nieuw Zeeland is .

Tot morgen ,Joop, Jenny en Talitha

• 09 December 2016 - 11:23

Margie :

Hallo lieverds wat een mooie foto''s en watzijn ik ook kerstversiering in den vreemde landen? Geniet ervan doen wij ook de tijd vliegt als je het naar je zin hebt! Dikke kus uit Spanje

• 09 December 2016 - 11:40

Anneke:

Hoi het is inderdaad heel mooi. En ik ga het geloven dat het steeds mooier wordt en dat je haast wilt blijven.
    Dikke kus van je schoon(zus)

• 09 December 2016 - 12:29

Marja:

hoi hoi lieve drie,
    wat een geweldige foto's weer, en ja als je de volgende stop gaat doen ,geweldig de Bay of Island dat word extra genieten zo mooi ook daar wij hebben daar een rondvaart gemaakt met de dolfijnen,ga toch stiekem jaloers worden nu,lig nu op bed met longontsteking had beter in je koffer mee kunnen gaan haha.
    nou je ziet ik ga elke morgen kijken naar jullie veslag ondanks m,n ziek zijn.
    nou veel plezier weer en ik kijk weer uit naar jullie volgende verslag.

• 10 December 2016 - 04:36

Lies:

Hoi luitjes de cream trip in the Bay is fantastic duurt de hele dag en is het waard hebben hem al menigmaal gedaan verveeld nooit!
    Wat Mar zegt als je lucky ben zie je ook dolfijnen heb je 2 vliegen in 1 klap