Eerst Cape Reinga en door naar de Bay of Islands - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Eerst Cape Reinga en door naar de Bay of Islands - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Eerst Cape Reinga en door naar de Bay of Islands

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

10 December 2016 | Nieuw Zeeland, Paihia

S'Nachts was het al begonnen met regenen en dat zetten vanmorgen lekker door .
Maar goede hoop en de camper gestart op weg naar Cape Reinga, het ging steeds harder regenen en het zicht werd steeds minder toen we gewoon de wolken inreden . Joop zat met een hevig teleurgesteld gezicht achter het stuur.
Daar aangekomen laten zien dat we echte Nederlanders zijn , regenjassen aan en op weg naar de vuurtoren . Wat regen en wind hield ons niet tegen .
Echt van het uitzicht genoten , maar niet heus maar wel de vuurtoren gezien.
Ik moet zeggen het zag er in de folders toch echt heel anders uit.
Als drie verzopen katten terug in de camper richting The Bay of Island naar Russell daar gingen we op de camping gaan staan.
Heel de weg regen gehad dus weinig foto's van onderweg maar het zag er toch weer mooi uit .
Nog wel een foto van de waterval in de Waitangi River gemaakt .
Met de auto Ferry overgestoken naar Russell.
We staan weer op een mooie camping en Russell is een leuk havenstadje .
We waren hier net en toen brak de zon een beetje door .Als het goed is het weer morgen weer beter .
Morgenmiddag gaan we varen en dolfijnen spotten, dan blijven we morgen nog een nachtje hier en dan op weg naar Whangarei.

Groetjes Joop, Jenny en Talitha

• 10 December 2016 - 10:29

Marja:

goede avond luitjes ja voor jullie is het nu avond, en weekend.
    je verslag gelezen, wat jammer van het weer zeg voor jullie ,tuurlijk zien jullie een hoop maar een zonnetje had wel fijner geweest, ja zo zie je je kan nooit van erop aan.
    maar fijn om te lezen dat jullie er nog veel lol in hebben, ja je kan er toch niks aan veranderen. Het is de natuur die het doet.
    leuk de foto's echt Hollands haha leuk met jullie zuidwester haha, ja ik lach wel maar ben niet blij voor jullie.
    maar ik doe met jullie mee hou de moed erin en hopend op mooier weer zeker als jullie gaan varen.
    nou jullie gaan naar Whangarei dat is Piet z'n plaatsje met een mooie klok, we hebben daar ook veel foto's van.
    nou trust voor straks en ik ga hopen voor mooi weer voor jullie.
    hier is het ook somber weer misschien een schrale troost !!!!
    liefs van ons xxxx

• 10 December 2016 - 11:37

Wilko:

Wat een weer maar er komen vast nog wel mooie zonnige dagen aan toch?
    Maar jullie zij echte hollanders korte broek en poncho aan en gaan.

nog veel plezier gewenst.

groetjes.

• 10 December 2016 - 20:13

Carmen Edelman:

he luitjes,

wat jammer van het weer maar dat mag de pret niet drukken, hebben wij ook hier en lang niet zo mooie omgeving als jullie, jullie zijn wel bikkels hoor. Blijven lachen en het zonnetje komt jullie tegenmoet.
    xxxxx