Van Whangarei naar Orewa - Reisverslag uit Orewa, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Van Whangarei naar Orewa - Reisverslag uit Orewa, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Van Whangarei naar Orewa

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

14 December 2016 | Nieuw Zeeland, Orewa

Vanochtend na het ontbijt en de was ( nog even vlug ) zijn we weer gaan rijden richting Orewa voor onze laatste overnachting in de Camper.
Maar onderweg nog wel twee leuke stops gemaakt .
Eerst zijn we naar de Waipu Caves gereden.
Wij daar naar binnen ....nou ze zeggen wel eens ik zie geen hand voor ogen , nou daar is niks verkeerd mee gezegd want dat zagen we echt niet .
Wij stapje voor stapje steeds verder over rotsen en door water, ja Talitha vond toen toch wel ook al zien ze er niet uit dat bergschoenen toch wel handig was geweest . Voor haar was het op haar Nikes een grote glijbaan.
Het werd op een gegeven moment zo donker dat we maar terug zijn gegaan.
Maar we hebben wel weer Glowworms gezien .
In de camper verder richting Waipu Cove aan de Bream Bay.
Een heel mooi strand en rotsen partij waar heel veel mosselschelpen opzaten .
We hebben daar echt weer hele mooie foto's geschoten.
In Waipu heerlijk wat zitten eten bij de plaatselijke Italiaan.
Daarna onze reis verder gezet over de kronkelende , stijgende en dalende wegen richting Orewa .
Met de Camper aan het strand wat een heerlijk uitzicht , morgen ons rijdend huis terug brengen en inchecken in het Hotel voor twee nachtjes en dan .......

Lieve groetjes
Joop, Jenny en Talitha

• 14 December 2016 - 09:21

Lia:

Hoi hoi Globetrotters

Weer een mooi verhaal bij jullie reis. Het kan niet anders dat
    jullie een enorm vakantie boek krijgen.
    Heel leuk om jullie zo te volgen. We kijken er elke dag weer
    naar uit. Over een paar daagjes zijn jullie bij Ingrid, ook weer
    leuk. Geniet er nog lekker van. Dikke Kus en knuffel van
    ons allemaal

• 14 December 2016 - 14:41

Marja:

Hoi Hoi,lieve drie

nou het gaat opschieten nu maar wat een reis en avontuur jongens, Talitha zal ook wel enorm genieten zo met jullie.
    heerlijk italiaans gegeten? zalig.
    hebben jullie al de toiletten overal meegemaakt onderweg? dat zouden ze hier moeten hebben en zo schoon helemaal van roestvrijstaal
    gek praatje haha maar ik dacht er gelijk aan.maar jullie hebben vast een vast toilet in de camper.heb geen idee nl.
    nou nog ff is het alweer kerst nou de boom staat alweer bij ing op gezellig,zou nu wel ff een vlieg willen zijn haha .
    nou heel veel plezier in Auckland het is een gave stad en veel te zien.
    dank je wel dat we zo mee mochten reizen met jullie.
    dikke knuffels van ons xxxx