Twee dagen Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Twee dagen Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Twee dagen Auckland

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

16 December 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Gister aangekomen in Auckland , eerst de Camper weggebracht en toen met een taxi naar ons Hotel aan Victoria Street.
Het was bewolkt maar de temperatuur was goed .
Zijn gaan lopen naar de haven , het gedeelte waar we zitten Down Town of zoals ze het ook wel noemen Sky City doet aan New York denken, druk en veel hoge gebouwen. We waren van plan s' avonds de Sky Tower op te gaan maar de bewolking werd steeds dikker en het begon te regenen en de Tower verdween in de wolken.
We zijn toen maar laag gebleven en naar Les Mills gelopen daar mezelf op de lijst gezet om de volgende ochtend om 9.10 uur een uurtje te gaan Bodypumpen. Daarna doorgelopen naar Franklin Road , wat we daar zagen bracht ons wel in Kerstsfeer.
Terug in ons hotel een heerlijke nacht geslapen in weer een echt bed!!

S'Ochtends weer op weg naar Les Mills voor mij uurtje Bodypump . Deze Gym van Les Mills is het hoofdkantoor zij hebben 14.000,00 leden , het is echt heel groot.
Oké na 4 weken niks doen denk ik dat ik morgen mijn bed niet meer uitkom.
Daarna afgesproken met Lies, samen met Louis en Ingrid vertrokken zij 30 jaar geleden naar Nieuw Zeeland , het was echt super haar weer te zien en het was of het gister was dat ze weg was gegaan zo vertrouwd .
S'Middags met de Ferry overgevaren naar Devenport daar heerlijk rondgelopen en mooie foto's kunnen maken van de skyline van Auckland.
Vanavond gaan we het weer proberen om op de Tower te komen, hoe dat was horen jullie morgen ,

Groetjes Joop, Jenny en Talitha

• 16 December 2016 - 11:05

Petra:

Heerlijk je verhalen Jen,mooi hoe je ons meeneemt op jou reis.lekker genieten,
    Liefs Peet

• 16 December 2016 - 11:32

Marja:

hoi hoi ,ja wat lijkt het op new York he? maar wat gezellig zo met de kerst zo alles verlicht.
    leuk dat je met lies ff gebabbeld heb he? ja het was alweer een aantal jaren geleden toen wij met zijn allen in de ballentent waren ja we zijn ouder geworden haha.
    nou ben zo benieuwd naar het weerzien met onze verre dochter heb je genoeg zakdekjes bij je ? het is net all you need is love haha.
    zo ik zag dat talitha ook de nodige tattoos heeft kan ze daar haar lol op gaaf hoor .
    xxxx mar