Waiutapo Thermal Park, Lake Taupo , Huka Falls - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Waiutapo Thermal Park, Lake Taupo , Huka Falls - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Waiutapo Thermal Park, Lake Taupo , Huka Falls

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

20 December 2016 | Nieuw Zeeland, Taupo

Vanochtend vroeg vertrokken want er stond veel op het programma.

Eerst gingen we naar Waiutopa Thermal Park, dit is een park met vulkanische activiteiten . Modderpoelen , Geisers en krater meren met temperaturen van 100 graden.
En een verschrikkelijke stank .

Toen richting de Huka Falls eerst een stop gemaakt bij de Huka Falls Jet. Daar gingen Talitha en Gretchen de Super Jet in . Nou ze vonden het fantastisch.

Daarna doorgereden naar de Huka Fall zelf wat een kracht heeft dat water en de kleur van het water echt fantastisch .

Op de terugweg naar huis langs het Taupo meer , we zijn hier nu al meer 4 weken maar ik blijf me verbazen hoe mooi het hier is.

Morgen even rustdag en dan donderdag nog op stap,

Groetjes Joop, Jenny , Talitha en Gretchen


  • 20 December 2016 - 13:44

    Marja:

    hoi lieve allemaal,
    ja mooi he? oh ik geniet zo als ik jullie zo zie. en dat smoeltje van Gretchen geweldig .xxx
    ik heb n.l. hetzelfde meegemaakt met lies en louis ,louis en ik zaten toen ook daar in die huka jet zo gaaf.
    ook ik heb dat toen allemaal gezien, louis en lies hebben ons overal naar toe gereden zo mooi .
    ja ik geniet echt zo ook van de foto's en talitha heeft er een vriendin bij leuk hoor.
    ja jen je gaat het missen weet het zeker en misschien kan je nou begrijpen dat piet er zo'n heimwee naar heeft want dat is echt zo. hij zegt als ik nu ga blijf ik daar.
    elke keer en dat is nu al 3 keer heeft hij het zo moeilijk om afscheid van de familie en het prachtige land te nemen, hij zit ook constant op you tube om beelden daarvan te zien ook van de vrachtwagens. Nou jullie slapen al truste en straks weer een fijne dag xxxx mar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Actief sinds 02 Sept. 2016
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 10801

Voorgaande reizen:

19 November 2016 - 28 November 2016

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: