Hobbiton Movie Set - Reisverslag uit Matamata, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Hobbiton Movie Set - Reisverslag uit Matamata, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Hobbiton Movie Set

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

22 December 2016 | Nieuw Zeeland, Matamata

Woensdag 21 december even lekker niks gedaan , uitgeslapen en s' middags een heerlijke wandeling over het strand gemaakt .
S'avonds lekker Hamburgers gegeten en patat , ik moet dadelijk echt weer aan de bak als ik thuis kom .

Vandaag Donderdag vroeg eruit want we gingen naar de Hobbiton Movieset . Hier zijn de opnames geweest van de Hobbiton en de Lord of the Rings .
Het was leuk om te zien en te horen hoe dat allemaal in zijn werking is gegaan .

Dit was onze laatste dag dat we echt op pad zijn geweest , de laatste dagen lekker rustig aan en Kerstvieren totdat we naar huis gaan.
Ik ga het allemaal wel missen , al die verslagen schrijven ,

Als ik nog wat te melden heb horen jullie het vanzelf ,

Groetjes Joop , Jenny Talitha en Gretchen

• 22 December 2016 - 11:24

Nathalie:

Ga er in ieder geval nog maar flink van genieten. Jullie vervelen je toch niet hihi. Hele fijne feestdagen daar!! Xx

• 22 December 2016 - 22:32

Carmen Edelman:

hoi luitjes

het blijven geweldige verhalen en plaatjes
    het lijkt wel of jullie in 5 verschillende werelddelen zijn geweest, geweldig !!!!!
    en wat gaan jullie met de Kerst doen? wordt dat daar ook net zoals bij ons gevierd.
    komen nu drukke dagen dus weet niet of ik jullie nog spreek, dus bij deze hele mooie kerstdagen en een goede reis terug

dikke kuzz

A3 en Carmen xxxx

• 23 December 2016 - 09:55

Marja:

Hoi hoi , Nou wat leuk allemaal weer en Gretchen heeft ook de tijd van haar leven wat een feest voor haar.Ja het is zo,n lieverd.
    ook leuk voor talitha. wat hebben jullie het leuk maar dat had ik al voorspeld dat het super werd.
    nou onze achterkleindochter ook alweer 1 jaar wat gaat het allemaal hard.
    nou hele fijne kerstdagen met z,n allen want louis en lies en Alexandra en de rest zullen er ook wel allemaal zijn,in ieder geval allemaal gezellige mensen.
    maar ik denk nu al aan je afscheid want dat word hectisch want straks ga je ze echt missen en wil je weer terug weet het zeker.
    HAVE FUN.dikke knuffels van ons aan hun allemaal.XXXXXXXXX

• 23 December 2016 - 10:38

Ina Huisman:

Niet te filmen wat jullie allemaal zien en meemaken. Ik denk nu dat je anders kijkt naar Lord of the Rings. Je bent op lokatie geweest!
    Hele fijne kerstdagen en genieten van de laatste loodjes
    Liefs Richard en Ina XX