Kepler Track - Reisverslag uit Manapouri, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Kepler Track - Reisverslag uit Manapouri, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Kepler Track

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

24 November 2016 | Nieuw Zeeland, Manapouri

24-11-2016
Gister wezen wandelen op de Kepler Track .
Wat een beleving echt zo mooi en hij begon voor mij al goed .
We moesten een grote hangloopbrug over die 10 meter boven het water hing en dat met mijn hoogtevrees , nou dat was een uitdaging .
Gelukkig heb ik een man die dan mij gelijk goed begeleid , o nee ik moest hem terugroepen hihihi.
Maar ik heb het weer gedaan !!!
Het was 1,5 uur heen en 1,5 uur terug .
Nou dat voelde we wel in onze beentjes s'avonds .

De foto's die ik plaats zet ik elke keer bij het verhaal maar om de een of andere reden zet die ze elke keer bij elkaar dus jullie moeten daar maar kijken.
We hebben deze dagen erg slechte WiFi op de camping dus zitten nu in een café koffie te drinken zodat ik het erop kan zetten.

Gaan zo naar Milford Sound voor de boottocht over de Fjorden ,
het regent nog steeds maar ze zeggen hier dan zijn de fjorden op zijn mooist.
We gaan het zien

Groetjes Joop en Jenny

  • 24 November 2016 - 22:53

    Carmen Edelman:

    lieve Joop en Jenny,

    wat ziet dit er geweldig uit zeg, jullie komen zeker ogen tekort?
    prachtig zeg, en super Jenny dat je toch over die hangbrug bent gegaan, en je ziet het pak zijn hand en volg dan komt het goed.
    we kunnen jullie foto's goed zien bij elkaar, gaaf dat we zo ook een beetje jullie mooie reis kunnen meemaken.
    er zit iemand naast me ( a3) die zegt "jaloers"maar vind het super dat jullie zo genieten.

    let goed op elkaar
    xxxxxx

  • 25 November 2016 - 01:05

    Marja:

    hoi hoi nou het is hier inmiddels 01.01 uur dus ga m.n mandje opzoeken.
    knap van je joh dat je erover heen ben gegaan over die brug ,ja een mens moet soms rare sprongen maken om wat te zien he? haha ,maar je redder had je naast je.
    de foto,s zijn prachtig hoor.
    veel plezier op de boot,ik kijk uit naar je verslag erover.,
    fijne dag verder saampjes.xxx

  • 25 November 2016 - 06:22

    Anneke De Jongh:

    Hoi lieverds.
    Goed hoor dat je het heb gedaan over die brug lopen. Lief van mijn broer voor de hulp.hihi.
    Ziet er mooi uit.

  • 27 November 2016 - 09:52

    Lia:

    Hooi,

    Ik lees deze wandeldag van jullie nu net,
    onder het genot van een bakkie koffie.
    Gelijk dwalen mijn gedachten af naar onze vakantie
    in de Ardèche. De tocht met de verkeerde route en die ipv
    2uur leuk 7uur heeft geduurd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Actief sinds 02 Sept. 2016
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 10886

Voorgaande reizen:

19 November 2016 - 28 November 2016

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: