NieuwZeeland2016 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu NieuwZeeland2016 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

NieuwZeeland2016

Door: Jenny de Jongh

Blijf op de hoogte en volg Jenny

02 September 2016 | Nederland, Rotterdam

Hallo allemaal,

Druk bezig met de voorbereiding van onze trip naar Nieuw Zeeland .
Een poging gedaan om Waarbenjijnu in te schakelen , ik heb jullie toegevoegd zodat jullie ons kunnen volgen.
Als jullie dat tenminste leuk vinden , zeg je van dat hoeft niet laat het mij dan weten dan haal ik jullie uit de lijst even goede vrienden.
Wij vertrekken op 19 november dan zijn we op 21 november in Christchurch waar we onze camper krijgen .
Dan beginnen we aan onze reis over het zuider eiland.
Op 7 december pikken we bij Auckland op het Noorder eiland Talitha op , zij gaat nog 3 weken met ons mee .
We gaan dan het gedeelte boven Auckland verkennen ,op 15 december moeten we in Auckland de camper weer inleveren , we verblijven dan 2 dagen daar om op 17 december met een huurauto af te reizen naar Papamoa .
Daar verblijven we nog 9 dagen bij Ingrid, Earl en Gretchen, dat word Kerst vieren in onze korte broek.
Op 26 december rijden we weer terug naar Auckland en 27 december beginnen we weer aan de terugreis.
Wij hopen dat jullie mee genieten met ons ,

Lieve groet JoJeTa

  • 02 September 2016 - 22:33

    Lia:

    Alle voorbereidingen in volle gang. Een mooie en geweldige reis in het vooruitzicht.
    Natuurlijk willen wij, jullie volgen! Het is toch te mooi om zes weken te moeten wachten op
    jullie avontuurlijke verhalen. xxx

  • 03 September 2016 - 23:53

    Ingrid:

    Jaaaaa nog even en dan zijn jullie hier!! YEEEEHAAAAA!!

  • 04 September 2016 - 08:13

    Patricia:

    Ik wil je niet volgen ik wil mee!!

    Maare heel veel plezier met de voorpret!! Ik weet zeker dat t een reis wordt om nooit te vergeten

  • 24 November 2016 - 11:14

    Marja:

    hoi luitjes, nou ik zie nu pas net jullie reis wel een onderneming he?,ik heb de rest van jullie verhalen al bijgewerkt zoals jullie zagen.
    nogmaals heel veel plezier en leuk zeg dat Talitha ook komt was een verrassing.xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jenny

Actief sinds 02 Sept. 2016
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 10799

Voorgaande reizen:

19 November 2016 - 28 November 2016

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: