Waitomo Caves en Walkway en de Ruakuri Bushwalk - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Waitomo Caves en Walkway en de Ruakuri Bushwalk - Reisverslag uit Waitomo Caves, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Waitomo Caves en Walkway en de Ruakuri Bushwalk

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

06 December 2016 | Nieuw Zeeland, Waitomo Caves

Hoi daar zijn we weer , gisteravond niet kunnen schrijven daar alle WiFi tijd op was gegaan met het chatten met onze meiden .Danine ging Talitha wegbrengen naar Schiphol wat niet makkelijk was want nu zijn we alledrie weg .
Krijgen net bericht van Talitha dat ze op Singapore is geland , nog 9,5 uur vliegen en dan land ze vanavond om 23.45 op Auckland.

Gister was het een lekkere warme dag met 25 graden , dus eerst naar de Waitomo Glowworm Caves , was heel mooi en apart in het donker al die kleine lichtjes . Mochten daar geen foto's maken dus foto's gemaakt van kaarten voor het idee hihi.

Toen terug naar de camping om wat te eten en s'middags zijn we begonnen aan de Waitomo Walk richting de Ruarkuri Bushwalk
Het eerste gedeelte (1,5 uur)ging door het bos en door de weilanden over hekken heen , erg leuk voor Joop die heeft nu voor het eerst hooikoorts in december!
De Bushwalk was een ronde van 45 min. met aardige hoogte verschillen en door natuurlijke grot tunnels en over galerijen die hoog boven een afgrond of waterval hing.
Ik verleg mijn grenzen wel hier maar vind het nog steeds eng !!
Toen weer de hele weg terug , op de camping gauw aan ons biertje .
We zijn nu op weg naar Auckland , we hebben vandaag wat meer wolken maar de temperatuur is goed .

We kijken weer uit naar de reacties , het is leuk om te zien dat jullie meegenieten,

Groetjes en liefs Joop en Jenny

• 07 December 2016 - 08:35

Carmen Edelman:

ziet er weeeeeeeeeeeer geweldig uit.
    fijn en gaaf hoor dat Talitha al onderweg is naar jullie.
    verder genieten en nu dan met zn 3tjes.We blijven jullie volgen. Leuk !!!!

xxxxxx

• 07 December 2016 - 08:53

Anneke:

Hoi lieverds wat goed jenny dat je je grenzen aan het verleggen bent. Goed hoor. Mooie foto s.
    Nu genieten nog met tahlita erbij.

• 07 December 2016 - 11:56

Jacq:

mooie verhalen en geweldige avonturen, om te lezen en te zien. Wel een vreemd idee dat jullie aan de andere kant van wereld van het voorjaar gaan genieten (Hooikoorts ten spijt).

dag lieffies, heb het meer dan leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 07 December 2016 - 12:36

Marja:

hoi lieve twee,
    wat gaaf dat je nu je dochter op ga halen,ik ken dat ik stond ook de eerste keer zo op piet te wachten toen was ik alleen naar Lies en louis gegaan en piet kreeg toen heimwee mijn schuld haha en daar stond ik dan, all you need is love was er niks bij haha
    nou ik volg jullie nu weer op jullie trip door het noorde eiland hoor.
    heel veel plezier met zijn drieën en doe voorzichtig want zo te lezen sta je af en toe doodsangsten uit haha ben ook niet zo'n held hoor maar ik probeer het net als jij.
    liefs van ons xxxxxx

• 07 December 2016 - 16:29

Patricia:

wow Thalita onderweg, dan ben je dus al op de helft van je reis. Zo te lezen heb je wanneer jullie terug zijn een paar weken nodig om alle indrukken te verwerken. Want indrukwekkend is t zeker zeg!! Enne tegen dat je weer terug bent ben jij wel van je hoogtevrees af hoor, kan niet anders.

Maar sporten zonder jou is toch wel anders hoor dus kom maar wel terug ondanks al t moois.

Tot die tijd genieten, genieten en nog eens genieten hoor!!! En de groeten aan Joop ik hoop voor hem dat New Sealandse hooikoorst wat anders voelt als de Nederlandse

XXXXXXXXX

ps ook groetjes van Peet