Waitanki en onderweg naar Whangarei - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Waitanki en onderweg naar Whangarei - Reisverslag uit Whangarei, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Waitanki en onderweg naar Whangarei

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Jenny

12 December 2016 | Nieuw Zeeland, Whangarei

Vanmorgen vertrokken uit Russell , maar voordat we ons weg vervolgen naar Whangarei zijn we eerst terug gereden naar Waitaki om daar een bezoek te brengen aan het museum Waitangi Treaty Grounds.
Op deze plek werd op 6 februari 1840 het verdrag getekend tussen de Engelse en de Maori's en zo ontstond het eiland Nieuw Zealand . Leuk om zo meer over de Maori's te weten te komen.
Na 3 uur daar doorgebracht te hebben gingen we op weg naar Whangarei.
Daar we pas laat in de middag daar aankwamen was een hoop in het centrum al aan het sluiten , dus naar de camping en morgen kijken wat we gaan doen.

Groetjes Joop ,Jenny en Talitha

• 12 December 2016 - 08:54

Miriam:

Fijn dat het mooi weer is dan ziet er gelijk anders uit!!!!
    Leuk dat jullie ook naar het museum zijn geweest Mart heeft in zo'n boot meegevaren vrouwen mogen daar niet op maar hij wel en het is best spannend want het is nogal wiebelig. Het is erg leuk om jullie verslag te lezen nog een fijne tijd groetjes.

• 12 December 2016 - 15:22

Marja:

nou weer ff gelezen hoor,,ja jongens een hoop is er te zien en zoveel indrukken he? hoop dat jullie ook zo,n show van de maori,s hebben gezien, dat is ok zo gaaf.
    nou morgen een superdag maar weer.
    liefs van ons xxx