Auckland city Sky tower - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu Auckland city Sky tower - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Jenny Jongh - WaarBenJij.nu

Auckland city Sky tower

Door: Joop

Blijf op de hoogte en volg Jenny

16 December 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vanavond met Talitha naar de Sky tower in Auckland. Jen is niet meegegaan want zij heeft hoogtevrees. Achteraf gezien is het ook goed geweest dat zij niet is meegegaan. Zelfs Talitha en ik hadden soms iets van " zo dat is wel hoog". Na het kopen van een ticket de lift in. Met een bloedgang naar de 51ste verdieping op 186 mrt hoogte. Prachtig uitzicht over de gehele stad. Het schijnt dat Auckland net zo groot is als de provincie Utrecht. Nou dat lijkt inderdaad zo van die hoogte. Op de vloer op die hoogte heeft men ramen gemonteerd waardoor je helemaal naar beneden kan kijken. Dat is echt kicken.. Natuurlijk heel veel foto's gemaakt en vervolgens gewacht tot het donker wordt. De zonsondergang was niet geweldig maar daarna zijn we beloond met een zee van lichtjes. Camera op het statief gezet en HEEL VEEL foto's gemaakt. Oja ook hier waren de chinezen en de Indiërs weer ruim vertegenwoordigd. Was overigens wel heel leuk met een groep oudere chinezen die gilden van plezier. Vervolgens naar het Sky deck op 220 Mtr hoogte. Meer ramen en nog een beter uitzicht. Al met al een geweldige ervaring.

• 16 December 2016 - 11:40

Marja :

hoi Joop ,
    leuk om ook ff wat van je te horen wat een ervaring allemaal he?
    nou ik vind die toren waanzinnig ,ik heb ook hoogtevrees maar ben met Earl toen ook op dat glas gaan staan wilde dat echt meemaken ,stierf wel duizend doden haha .
    Toen met hun daar gegeten zo goed en lekker. en van het uitzicht toen genoten.
    ja en op de dag is het bungee dumpen vanaf de toren we zaten te eten en dan zie je ze voorbij komen zo gaaf.
    maar ik was al in New York op de empire state building geweest dus ik wist wel wat hoogte was haha
    nou geniet er nog maar van met je girls het gat zo hard allemaal he?
    dikke knuffels xxxxx

• 16 December 2016 - 19:43

Guidosteo:

Heb zojuist al jullie verslagen achter elkaar gelezen. Wat een feest zeg ! Heerlijke vakantie